دقيق ترين روح بشری وقتی در قلمرو تعصب قدم گذاشت تعقل خود را ازدست می دهد.

گوستاولبون



یزدفردا "حسين مهديزاده اردكاني:هرگزتصورنمی کردم قلم واقعگراء حقیر وتراوشات بی بضاعتم به منزله نهادن تیغ در کف زنگی مست تلقی گردد وعده ای از سمپات های نحله سیاسی خاصی را هیستریک نماید. معتقدم عده ای در جامعه دون کیشوت وار و ایدئولوژیک اندیش ماتحمل سخن غیرخودی را ندارند برای همین دست به هر اقدامی خواهند زد.

باید بپذیریم که دوران قابله ها ویا ماماهای سنتی گذشته است ونمی توان با هیزم پیتزا درست کرد. در کشور ما عده ای در توبره خویش فقط تفکرات قرون وسطیی انباشته نموده اند در نتیجه با مدرنیته ومدرنیزاسیون هر جوری شده مخالفت می ورزند.

در تعجبم نویسنده ای که انگ روشنفکری به خود می زند و رفرنس اکثر مطالب خود را از دکتر سروش اخذ می کند چه لزومی دارد خود را پشت ماسک روشنفکری مخفی نماید. برای همین معتقدم نویسنده محترم(یک كريتيك بر دوتکست)تعلق خاطر به یکی از کاندیداهای بالقوه ریاست جمهوری دهم دارد. پارتیزان این نحله سیاسی با قلم فرسایی مالیخولیایی خود سعی در تخریب وسرکوب همه جانبه مخالف خویش دارد. بهتر بود ایشان مخالفت خود را با محتوای مطالب ابراز می داشتند ومانیفست نحله سیاسی خود را تبیین می نمودند.

در پایان توصیه می کنم به این نویسنده محترم که دکتر سروس را فراموش کنند وبیشتر اثار نیکولو ماکیاولی را مطالعه نمایند زیرا ماکیاولی بیشتر ایشان ودوستانش را در امر تسخیر بلوک قدرت راهنمایی می نماید .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا